Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

5 najważniejszych funkcji Call-eX dla contact center 24/7 [infografika]

Setka pracowników, tysiące połączeń, setki tysięcy minut rozmów.  Klient nie może czekać, a czas pracownika musi zostać optymalnie zagospodarowany. Różne algorytmy kolejkowania połączeń, zmiany statusów pracowników, monitorowanie rozmów i integracja z CRM. Całodobowa infolinia nie może działać bez odpowiedniego systemu telekomunikacyjnego VoIP. Zapraszamy do zapoznania się z naszą infografiką, pokazującą 5 fundamentów contact center. To dzięki nim działają największe infolinie, gdzie pracują nawet setki agentów. Ale są one dostępne także tych mniejszych – koszt usługi zależy wyłącznie od liczby podłączonych do systemu pracowników.

Zapraszamy do zapoznania się z infografiką na blogu DATERA