Przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące Aiton Caldwell SA oraz naszych marek.

Raporty bieżące i okresowe, a także prezentacje, dokumentacja i informacje o walnych zgromadzeniach znajdują się w dziale dla inwestorów.

Aiton Caldwell SA Gepardem Biznesu 2016

Konkurs Gepardy Biznesu odbywa się corocznie nieprzerwanie od 2006 roku z inicjatywy Instytutu Europejskiego Biznesu. Wyróżnienie jest przyznawane na podstawie danych finansowych dostarczanych Instytutowi przez wywiadownie gospodarcze. Do analizy kwalifikowane … Czytaj więcej »

10+ pracowników w 1 koncie FCN: prosty przewodnik budowniczego systemu telefonii VoIP dla firmy

Konto FCN to tak naprawdę konto administracyjne całej platformy VoIP. Firma może w koncie administracyjnym dodawać zwykłe konta użytkowników dla swoich pracowników. W ramach konta FCN może mieć ich bardzo wielu. Ten artykuł to przewodnik … Czytaj więcej »

7 rzeczy, które warto wiedzieć o Call-eX 1.11.7

Po wielu miesiącach intensywnego rozwoju, centrala telefoniczna VoIP DATERA Call-eX osiągnęła dnia 18 października wersję 1.11.7. To wiele aktualizacji istotnych dla funkcjonowania contact center, infolinii czy telefonii stacjonarnej w biurze. To co dla nas (i dla … Czytaj więcej »

Jak i dlaczego warto zostać partnerem i zarabiać na sprzedaży systemów VoIP Datera? [nagranie webinarium]

Dnia 15 czerwca (środa) o godzinie 11:00 członkowie zespołu Datera w 30 minut wyjaśnili, dlaczego warto zarabiać na sprzedaży naszych systemów VoIP. Zapraszamy do oglądania i kontaktu. Zapraszamy też na stronę Programu Partnerskiego Datera. Czytaj więcej »

Wesołych Świąt Wielkanocnych!

Szanowni Państwo, z okazji Świąt Wielkanocnych, pragniemy Państwu życzyć zdrowia, szczęścia i sukcesów zawodowych. Zespół Aiton Caldwell SA. Czytaj więcej »

Jak działa nasz Program Partnerski dla agentów? [Webinarium]

Dnia 15 marca o godzinie 11:00 odbyło się pierwsze w tym roku webinarium poświęcone naszemu programowi partnerskiego dla marki Datera z udziałem Ewy Pojdy (Kierownika Sprzedaży Pośredniej) oraz Grzegorza Kozłowskiego (Kierownika Produktu). Przedstawili oni warunki … Czytaj więcej »

5 najważniejszych funkcji Call-eX dla contact center 24/7 [infografika]

Setka pracowników, tysiące połączeń, setki tysięcy minut rozmów.  Klient nie może czekać, a czas pracownika musi zostać optymalnie zagospodarowany. Różne algorytmy kolejkowania połączeń, zmiany statusów pracowników, monitorowanie rozmów i integracja z CRM. Całodobowa infolinia … Czytaj więcej »

Szlachetna Paczka w Aiton Caldwell

18 kartonów – tyle udało nam się uzbierać w ramach tegorocznej akcji Szlachetnej Paczki. Nasi pracownicy pomogli już trzeci rok z rzędu – oczywiście, nie ostatni :). Przeczytaj więcej … Czytaj więcej »

Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku!

Szanowni Państwo, z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku 2016, pragniemy Państwu życzyć zdrowia, szczęścia, sukcesów zawodowych, a naszym partnerom – owocnej współpracy. Zespół Aiton Caldwell SA … Czytaj więcej »

Aiton Caldwell uhonorowany tytułem Lider Przedsiębiorczości 2015

Nasza spółka została uhonorowana tytułem „Lider Przedsiębiorczości Roku 2015” w konkursie Fundacji Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Warszawie. Wyróżnienie zostało przyznane za szczególne osiągnięcia w dziedzinie przedsiębiorczości, innowacyjności i dostosowania firmy do funkcjonowania na zintegrowanym rynku europejskim. Czytaj więcej »
Strona 1 z 1112345...10...Ostatnia »