Przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące Aiton Caldwell SA oraz naszych marek.

Raporty bieżące i okresowe, a także prezentacje, dokumentacja i informacje o walnych zgromadzeniach znajdują się w dziale dla inwestorów.

Lead360: nowa usługa analityczna w naszej ofercie

Aiton Caldwell SA, właściciel platformy VoIP FCN (dawniej FreecoNet) i systemów dla contact center Datera, wprowadził do swojej oferty nową usługę: Lead360. Jest to usługa pozwalająca na badanie rentowności reklam (online i offline) poprzez monitorowanie … Czytaj więcej »

FCN Lite: darmowy VoIP w zamian za odbieranie rozmów

FCN (dawniej FreecoNet), popularna polska platforma VoIP, wprowadziła specjalną ofertę pozwalającą na całkowicie darmowe posiadanie konta z numerem telefonicznym, pod warunkiem odebrania na nim każdego miesiąca 50 minut rozmów Oferta jest bardzo prosta: jeżeli … Czytaj więcej »

Podziękowanie z okazji 25 lecia KIGEiT

Za zaangażowanie w budowę przemysłu elektronicznego i teleinformatycznego w Polsce oraz aktywność w ramach samorządu gospodarczego sektora. Dziękujemy! „Przynależność do Krajowej Izby Gospodarczej Elektroniki i Telekomunikacji jest dla nas ważnym elementem strategii świadomego kształtowania otoczenia wokół nas, przez możliwość … Czytaj więcej »

Strona FCN.pl “Serwisem bez Barier”

Oficjalna strona platformy VoIP FCN uzyskała certyfikat “Serwis bez Barier”. Jest on świadectwem dostosowania witryny do potrzeb osób z różnymi niepełnosprawnościami: niewidomych i słabowidzących, a także osób starszych lub posiadających problemy ze wzrokiem. Warunkiem otrzymania certyfikatu … Czytaj więcej »

Aiton Caldwell SA Gepardem Biznesu 2016

Konkurs Gepardy Biznesu odbywa się corocznie nieprzerwanie od 2006 roku z inicjatywy Instytutu Europejskiego Biznesu. Wyróżnienie jest przyznawane na podstawie danych finansowych dostarczanych Instytutowi przez wywiadownie gospodarcze. Do analizy kwalifikowane … Czytaj więcej »

10+ pracowników w 1 koncie FCN: prosty przewodnik budowniczego systemu telefonii VoIP dla firmy

Konto FCN to tak naprawdę konto administracyjne całej platformy VoIP. Firma może w koncie administracyjnym dodawać zwykłe konta użytkowników dla swoich pracowników. W ramach konta FCN może mieć ich bardzo wielu. Ten artykuł to przewodnik … Czytaj więcej »

7 rzeczy, które warto wiedzieć o Call-eX 1.11.7

Po wielu miesiącach intensywnego rozwoju, centrala telefoniczna VoIP DATERA Call-eX osiągnęła dnia 18 października wersję 1.11.7. To wiele aktualizacji istotnych dla funkcjonowania contact center, infolinii czy telefonii stacjonarnej w biurze. To co dla nas (i dla … Czytaj więcej »

Jak i dlaczego warto zostać partnerem i zarabiać na sprzedaży systemów VoIP Datera? [nagranie webinarium]

Dnia 15 czerwca (środa) o godzinie 11:00 członkowie zespołu Datera w 30 minut wyjaśnili, dlaczego warto zarabiać na sprzedaży naszych systemów VoIP. Zapraszamy do oglądania i kontaktu. Zapraszamy też na stronę Programu Partnerskiego Datera. Czytaj więcej »

Wesołych Świąt Wielkanocnych!

Szanowni Państwo, z okazji Świąt Wielkanocnych, pragniemy Państwu życzyć zdrowia, szczęścia i sukcesów zawodowych. Zespół Aiton Caldwell SA. Czytaj więcej »

Jak działa nasz Program Partnerski dla agentów? [Webinarium]

Dnia 15 marca o godzinie 11:00 odbyło się pierwsze w tym roku webinarium poświęcone naszemu programowi partnerskiego dla marki Datera z udziałem Ewy Pojdy (Kierownika Sprzedaży Pośredniej) oraz Grzegorza Kozłowskiego (Kierownika Produktu). Przedstawili oni warunki … Czytaj więcej »
Strona 1 z 1212345...10...Ostatnia »