Przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące Aiton Caldwell SA oraz naszych marek.

Raporty bieżące i okresowe, a także prezentacje, dokumentacja i informacje o walnych zgromadzeniach znajdują się w dziale dla inwestorów.

10+ pracowników w 1 koncie FCN: prosty przewodnik budowniczego systemu telefonii VoIP dla firmy

Konto FCN to tak naprawdę konto administracyjne całej platformy VoIP. Firma może w koncie administracyjnym dodawać zwykłe konta użytkowników dla swoich pracowników. W ramach konta FCN może mieć ich bardzo wielu. Ten artykuł to przewodnik … Czytaj więcej »

7 rzeczy, które warto wiedzieć o Call-eX 1.11.7

Po wielu miesiącach intensywnego rozwoju, centrala telefoniczna VoIP DATERA Call-eX osiągnęła dnia 18 października wersję 1.11.7. To wiele aktualizacji istotnych dla funkcjonowania contact center, infolinii czy telefonii stacjonarnej w biurze. To co dla nas … Czytaj więcej »

Jak i dlaczego warto zostać partnerem i zarabiać na sprzedaży systemów VoIP Datera? [nagranie webinarium]

Dnia 15 czerwca (środa) o godzinie 11:00 członkowie zespołu Datera w 30 minut wyjaśnili, dlaczego warto zarabiać na sprzedaży naszych systemów VoIP. Zapraszamy do oglądania i kontaktu. Zapraszamy też na stronę Programu Partnerskiego Datera. Czytaj więcej »

Wesołych Świąt Wielkanocnych!

Szanowni Państwo, z okazji Świąt Wielkanocnych, pragniemy Państwu życzyć zdrowia, szczęścia i sukcesów zawodowych. Zespół Aiton Caldwell SA. Czytaj więcej »

Jak działa nasz Program Partnerski dla agentów? [Webinarium]

Dnia 15 marca o godzinie 11:00 odbyło się pierwsze w tym roku webinarium poświęcone naszemu programowi partnerskiego dla marki Datera z udziałem Ewy Pojdy (Kierownika Sprzedaży Pośredniej) oraz Grzegorza Kozłowskiego (Kierownika Produktu). Przedstawili oni warunki … Czytaj więcej »

5 najważniejszych funkcji Call-eX dla contact center 24/7 [infografika]

Setka pracowników, tysiące połączeń, setki tysięcy minut rozmów.  Klient nie może czekać, a czas pracownika musi zostać optymalnie zagospodarowany. Różne algorytmy kolejkowania połączeń, zmiany statusów pracowników, monitorowanie rozmów i integracja z CRM. Całodobowa … Czytaj więcej »

Szlachetna Paczka w Aiton Caldwell

18 kartonów – tyle udało nam się uzbierać w ramach tegorocznej akcji Szlachetnej Paczki. Nasi pracownicy pomogli już trzeci rok z rzędu – oczywiście, nie ostatni :). Przeczytaj … Czytaj więcej »

Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku!

Szanowni Państwo, z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku 2016, pragniemy Państwu życzyć zdrowia, szczęścia, sukcesów zawodowych, a naszym partnerom – owocnej współpracy. Zespół Aiton Caldwell SA … Czytaj więcej »

Aiton Caldwell uhonorowany tytułem Lider Przedsiębiorczości 2015

Nasza spółka została uhonorowana tytułem „Lider Przedsiębiorczości Roku 2015” w konkursie Fundacji Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Warszawie. Wyróżnienie zostało przyznane za szczególne osiągnięcia w dziedzinie przedsiębiorczości, innowacyjności i dostosowania firmy do funkcjonowania na zintegrowanym rynku europejskim. Czytaj więcej »

Poznaj większy obraz i zobacz jak FCN może ułatwić Tobie życie: infografika

FCN to znacznie więcej niż tylko telefon do dzwonienia. To mnóstwo funkcji, które mogą ułatwić życie przedsiębiorcy albo usprawnić działanie firmy. Załóżmy, że czytelnik prowadzi niewielki gabinet dentystyczny. Najważniejszym narzędziem kontaktu z pacjentami jest telefon. Czytaj więcej »
Strona 1 z 1112345...10...Ostatnia »