Dnia 15 marca o godzinie 11:00 odbyło się pierwsze w tym roku webinarium poświęcone naszemu programowi partnerskiego dla marki Datera z udziałem Ewy Pojdy (Kierownika Sprzedaży Pośredniej) oraz Grzegorza Kozłowskiego…
Setka pracowników, tysiące połączeń, setki tysięcy minut rozmów. Klient nie może czekać, a czas pracownika musi zostać optymalnie zagospodarowany. Różne algorytmy kolejkowania połączeń, zmiany statusów pracowników, monitorowanie rozmów i integracja z CRM. Całodobowa…
18 kartonów – tyle udało nam się uzbierać w ramach tegorocznej akcji Szlachetnej Paczki. Nasi pracownicy pomogli już trzeci rok z rzędu – oczywiście, nie ostatni :).
Szanowni Państwo, z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku 2016, pragniemy Państwu życzyć zdrowia, szczęścia, sukcesów zawodowych, a naszym partnerom – owocnej współpracy. Zespół Aiton Caldwell SA…
Nasza spółka została uhonorowana tytułem „Lider Przedsiębiorczości Roku 2015” w konkursie Fundacji Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Warszawie. Wyróżnienie zostało przyznane za szczególne osiągnięcia w dziedzinie przedsiębiorczości, innowacyjności i dostosowania…
FCN to znacznie więcej niż tylko telefon do dzwonienia. To mnóstwo funkcji, które mogą ułatwić życie przedsiębiorcy albo usprawnić działanie firmy. Załóżmy, że czytelnik prowadzi niewielki gabinet dentystyczny. Najważniejszym narzędziem…
W ramach wspólnego projektu, spółka Aiton Caldwell SA udostępnia swój system telekomunikacyjny - wirtualną centralę telefoniczną Datera Call-eX Cloud. Głównym zadaniem systemu jest zapewnienie usług realizowanych w technologii VoIP z protokołem SIP. Firma I-BS.PL Sp. z o.o., która odpowiada za funkcjonowanie systemów bankowości elektronicznej obsługiwanych instytucji – zadba o ich komunikację z centralą telefoniczną.
Przedstawiamy nagranie wideo webinarium z przedstawicielami Aiton Caldwell SA i LiveSpace, o integracji wirtualnej centrali telefonicznej IP PBX Call-eX Cloud z systemem CRM LiveSpace. Nawiązanie współpracy pomiędzy marką Datera a…
Aiton Caldwell SA i International Institute of Business Analysis zapraszają na seminarium poświęcone zwinnym metodykom analizy biznesowej i ich powiązaniom z UX. Odbędzie się ono 5 października Gdańsku. Zapisy na prelekcje będą trwały do 1 października.
Menedżerowie wyższego szczebla 2 dni w tygodniu spędzają uczestnicząc w spotkaniach biznesowych, a 1 dzień zajmuje im zarządzanie pocztą e-mail – wynika z badania firmy konsultingowej Bain & Company, przeprowadzonego w 17 korporacjach.