Telefonia internetowa przestaje być domeną młodych ludzi. Z raportu FreecoNet, lidera VoIP posiadającego około 40 proc. udziału w krajowym rynku telefonii internetowej, wynika, iż statystyczny użytkownik platformy to osoba w wieku 31-50 lat, mieszkająca w dużym mieście. Jest pracownikiem umysłowym, o FreecoNet dowiedział się od znajomych, a do korzystania z usługi skusiły go niskie ceny i pozytywne opinie innych użytkowników. FreecoNet posiada około 100 tys. klientów indywidualnych. W marcu br. wśród użytkowników przeprowadzono badanie mające na celu poznanie opinii klientów na temat platformy.
Właściciel małej firmy pracujący mobilnie w branży IT, korzystający głównie z połączeń krajowych i faxu. O FreecoNet dowiedział się od znajomych, a niskie ceny połączeń i usług dodanych skłoniły go do związania się z marką. W dłuższej perspektywie zależy mu na zachowaniu dotychczasowej stabilności i bezawaryjności platformy. Oto statystyczny klient biznesowy telefonii VoIP, wynika z badania, jakie FreecoNet, posiadający aż 40 proc. udziału w rynku VoIP, przeprowadził w połowie marca br. Raport wskazuje na rosnącą popularność telefonii VoIP w nowych branżach i sektorach rynku.
SMARTO, marka Aiton Caldwell SA stworzona z myślą o startupach i mikroprzedsiębiorstwach, została Srebrnym Sponsorem Startup Weekend Trójmiasto. Jest to inspirujące, znane na całym świecie wydarzenie, podczas którego młodzi pasjonaci internetu pracując 54 godziny non stop, zamieniają swoje pomysły w biznes.
SMARTO - marka firmy Aiton Caldwell SA stworzona z myślą o startupach i mikroprzedsiębiorstwach, została oficjalnym Partnerem Targów Przedsiębiorczości w Poznaniu. W ramach współpracy zorganizuje warsztaty poświęcone technologii SaaS oraz ufunduje nagrodę dla zwycięzcy konkursu „Poznański Lider Przedsiębiorczości”. Jako jeden z kilkudziesięciu wystawców zaprezentuje również swoje rozwiązania na jednym ze stoisk wystawowych. Targi odbędą się 17 – 18 kwietnia bieżącego roku.
Aiton Caldwell SA, lider hostowanych usług telekomunikacyjnych (SaaS) dla polskiego sektora MSP, opublikował wyniki finansowe za 2011 roku. Przychody ze sprzedaży, po zmianie polityki rachunkowości, wyniosły 10,2 mln zł, wzrastając tym samym o 47 proc. wobec roku wcześniejszego. W 2012 roku Zarząd stawia na rozwój marek własnych i ekspansję zagraniczną.
Aiton Caldwell znalazł się w gronie firm, które na przełomie lutego i marca br. przyjmowały u siebie studentów Master in International Projects z prestiżowej Rouen Business School, uznawanej przez „Financial Times” za jedną z najlepszych szkół zarządzania we Francji, a także w całej Europie.
FreecoNet, lider telefonii VoIP, wraz z amerykańskim partnerem technologicznym - firmą PGi uruchomił ofertę specjalną. Dziesięciu wybranych klientów otrzyma możliwość bezpłatnego testowania wideokonferencji iMeet przez cały miesiąc! To niepowtarzalna okazja do zrecenzowania tego innowacyjnego narzędzia biznesowego, niedostępnego jeszcze na polskim rynku.
Aiton Caldwell SA, lider hostowanych usług telekomunikacyjnych (SaaS) dla polskiego sektora MSP, opublikował nieaudytowane wyniki finansowe za IV kw. 2011 roku. Przychody ze sprzedaży wyniosły 2 708 tys. zł, co oznacza 52 proc. wzrost w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku (1 776 tys. zł).
Aiton Caldwell SA, lider hostowanych usług telekomunikacyjnych, już po raz drugi otrzymał tytuł „Regionalny Lider Innowacji i Rozwoju”- tym razem w kategorii Innowacyjna Firma. Konkurs, organizowany przez Fundacje Innowacji i Rozwoju, ma na celu propagowanie oraz wspieranie przedsięwzięć innowacyjnych i nowatorskich, które mogą przyczynić się do rozwoju społeczeństwa oraz polskiej gospodarki.
Aiton Caldwell SA, lider hostowanych usług telekomunikacyjnych, ponownie wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Poprzez FreecoNet - jedną ze swoich marek - udostępnił częstochowskiemu sztabowi Fundacji infrastrukturę oraz pakiet usług telekomunikacyjnych na czas przygotowań do XX Finału WOŚP, który odbędzie się już 8 stycznia 2012 roku.