Jan Wyrwiński (Prezes Zarządu Aiton Caldwell SA) objął funkcję eksperta na „Konwencji Liderów” organizowanej w ramach projektu „InnoDoktorant". Spotkanie doktorantów z ludźmi biznesu odbyło się w Gdańskim Parku Naukowo-Technologicznym.
Firma Aiton Caldwell SA otrzymała II nagrodę w kategorii „Innowacyjne Przedsięwzięcie” w ramach XIII edycji Konkursu o Nagrodę Pomorską „Gryf Gospodarczy 2012”. Nagrody w tej kategorii przyznane zostały po raz pierwszy w historii konkursu. Zajęcie drugiego miejsca uhonorowane zostało nagrodą pieniężną w wysokości 20 tys. zł.
Aiton Caldwell SA, lider hostowanych usług telekomunikacyjnych (SaaS) dla polskiego sektora MSP, opublikował wyniki finansowe za I kw. 2012 roku. Przychody ze sprzedaży wyniosły prawie 3 mln zł, wzrastając tym samym o 35 proc. wobec roku wcześniejszego. Zarząd podtrzymuje realizacje prognoz finansowych.
FreecoNet, lider polskiego rynku VoIP, nawiązał współpracę z Firmao, spółką projektującą systemy CRM w chmurze. Tym samym klientom biznesowym oferowane jest kompleksowe rozwiązanie, dzięki któremu mogą uruchomić profesjonalny system do zarządzania relacjami z klientami (CRM) zintegrowany z systemem telekomunikacyjnym (VoIP).
Przedstawiciele Aiton Caldwell S.A., lidera hostowanych usług telekomunikacyjnych (SaaS) dla polskiego sektora MSP, jako eksperci wystąpią podczas VII Pomorskiego Forum Przedsiębiorczości. Wydarzenie odbędzie się 10 maja br. w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym w Gdyni.
Telefonia internetowa przestaje być domeną młodych ludzi. Z raportu FreecoNet, lidera VoIP posiadającego około 40 proc. udziału w krajowym rynku telefonii internetowej, wynika, iż statystyczny użytkownik platformy to osoba w wieku 31-50 lat, mieszkająca w dużym mieście. Jest pracownikiem umysłowym, o FreecoNet dowiedział się od znajomych, a do korzystania z usługi skusiły go niskie ceny i pozytywne opinie innych użytkowników. FreecoNet posiada około 100 tys. klientów indywidualnych. W marcu br. wśród użytkowników przeprowadzono badanie mające na celu poznanie opinii klientów na temat platformy.
Właściciel małej firmy pracujący mobilnie w branży IT, korzystający głównie z połączeń krajowych i faxu. O FreecoNet dowiedział się od znajomych, a niskie ceny połączeń i usług dodanych skłoniły go do związania się z marką. W dłuższej perspektywie zależy mu na zachowaniu dotychczasowej stabilności i bezawaryjności platformy. Oto statystyczny klient biznesowy telefonii VoIP, wynika z badania, jakie FreecoNet, posiadający aż 40 proc. udziału w rynku VoIP, przeprowadził w połowie marca br. Raport wskazuje na rosnącą popularność telefonii VoIP w nowych branżach i sektorach rynku.
SMARTO, marka Aiton Caldwell SA stworzona z myślą o startupach i mikroprzedsiębiorstwach, została Srebrnym Sponsorem Startup Weekend Trójmiasto. Jest to inspirujące, znane na całym świecie wydarzenie, podczas którego młodzi pasjonaci internetu pracując 54 godziny non stop, zamieniają swoje pomysły w biznes.
SMARTO - marka firmy Aiton Caldwell SA stworzona z myślą o startupach i mikroprzedsiębiorstwach, została oficjalnym Partnerem Targów Przedsiębiorczości w Poznaniu. W ramach współpracy zorganizuje warsztaty poświęcone technologii SaaS oraz ufunduje nagrodę dla zwycięzcy konkursu „Poznański Lider Przedsiębiorczości”. Jako jeden z kilkudziesięciu wystawców zaprezentuje również swoje rozwiązania na jednym ze stoisk wystawowych. Targi odbędą się 17 – 18 kwietnia bieżącego roku.
Aiton Caldwell SA, lider hostowanych usług telekomunikacyjnych (SaaS) dla polskiego sektora MSP, opublikował wyniki finansowe za 2011 roku. Przychody ze sprzedaży, po zmianie polityki rachunkowości, wyniosły 10,2 mln zł, wzrastając tym samym o 47 proc. wobec roku wcześniejszego. W 2012 roku Zarząd stawia na rozwój marek własnych i ekspansję zagraniczną.