Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Aiton Caldwell: Vanberg Systems rozpoczął szkolenia Partnerów

Vanberg Systems, marka Aiton Caldwell SA, będący dostawcą zintegrowanych rozwiązań telekomunikacyjnych dla firm, rozpoczął cykl szkoleń dla Partnerów biznesowych – inicjatywy odbywającej się w ramach Programu Partnerskiego i przyjętej strategii rozwoju marki. Zakłada ona, iż w perspektywie kilku lat, marka stanie się znaczącym graczem na krajowym rynku telekomunikacyjnym. Szkolenia stają się więc znakomitą okazją dla potencjalnych partnerów, aby stać się częścią nowego trendu informatycznego – zamianie tradycyjnych rozwiązań na nowoczesne usługi dostępne w modelu SaaS.

Vanberg Systems to zaawansowany i kompleksowy system telekomunikacyjny, zastępujący dotychczasowe, mniej efektywne i droższe rozwiązania dostępne u różnych dostawców. To operator telekomunikacyjny, nowoczesne usługi centrali telefonicznej oraz zaawansowane urządzenia połączone w jeden pakiet, dostępne u jednego dostawcy, z jednym punktem serwisu i jedną fakturą. Platforma działa w oparciu o model SaaS (Software as a Service), w związku z czym użytkownik nie musi dokonywać zakupu żadnych aplikacji ani instalacji ich na własnym komputerze, a do pełnego korzystania z usługi potrzebny jest mu wyłącznie internet.

Debiut rynkowy został poprzedzony szerokimi badaniami, mającymi na celu zdiagnozowanie realnego zapotrzebowania na tego typu usługę. „Z przeprowadzonych badań, jak również rozmów, które odbyliśmy z uczestnikami badań wynika, iż 80 proc. firm dostrzega możliwość zoptymalizowania kosztów poprzez korzystanie z usług u jednego dostawcy, a 75% badanych widzi korzyści z samego faktu, że oferta jest dostępna w formie pakietu.” – mówi Piotr Richter, Dyrektor Sprzedaży Aiton Caldwell SA.

Obecnie rynek usług telekomunikacyjnych wart jest około 40 mld zł. Vanberg Systems stał się idealną alternatywą dla tradycyjnych, drogich usług dostępnych u operatorów stacjonarnych.

Szkolenia dla Partnerów biznesowych to w tej chwili kluczowy element strategii, mający na celu zobrazowanie oferty Vanberg Systems oraz wskazanie jej korzyści i przewag konkurencyjnych względem tradycyjnych rozwiązań.

„Vanberg Systems to pierwsze tak zaawansowane i innowacyjne rozwiązanie dostępne na rynku. Z tego też powodu, postanowiliśmy objąć naszych Partnerów systemem szkoleń, podczas których w sposób przejrzysty zobrazujemy funkcjonalności oraz zalety wynikające z korzystania z jego usług. Wierzę, iż przeprowadzone spotkania spowodują wzrost zaufania do naszej marki, a w konsekwencji wymierne korzyści ekonomiczne.” – dodaje Piotr Richter.

Podczas szkoleń Partnerom przekazywana jest niezbędna wiedza o Vanberg Systems, w tym również o technologicznych aspektach jego funkcjonalności oraz związanych z marką działaniach marketingowych. Priorytetem całodniowych spotkań z Partnerami jest ich pełne przygotowanie merytoryczne, tak w zakresie wiedzy o produkcie, jak i umiejętności jego sprzedaży. Temu ostatniemu służą odbywające się w ramach szkoleń symulacje kalkulacji kosztów dla potencjalnego klienta, jak również zaopatrzanie Partnerów w pakiet zawierający m.in. podstawową dokumentację oraz gadżety reklamowe.

Strategia sprzedaży Vanberg Systems zakłada realizowanie dwóch szkoleń w ciągu miesiąca. Dwa, które odbyły się do tej pory (w Poznaniu oraz w Gdańsku, w którym mieści się siedziba Aiton Caldwell SA) cieszyły się dużym zainteresowaniem wśród Partnerów.