FreecoNet, lider rynku telefonii internetowej w Polsce, zaprezentował nową ofertę abonamentową dla użytkowników biznesowych oraz indywidualnych. Dotychczasową ofertę kont prepaidowych FreecoNet uzupełnią miesięczne pakiety 300 i 700 minut. Dzięki wprowadzeniu abonamentów, gdański operator chce skuteczniej zawalczyć o klientów z dostawcami tradycyjnej telefonii stacjonarnej.
Niemal jednocześnie z publikacją raportu okresowego za III kwartał bieżącego roku, notowana na New Connect spółka Aiton Caldwell SA ogłosiła plan połączenia z Datera SA, spółką technologiczną, której rozwiązania stanowią podstawę oferowanych przez nią usług. Fuzja jest konsekwencją długoletniej, owocnej współpracy obu trójmiejskich firm. Zarządy spółek planują formalną realizację połączenia na przełomie I i II kwartału przyszłego roku.
Aiton Caldwell zwyciężył w siódmej edycji konkursu „Firma z Przyszłością”, organizowanego przez Pomorską Izbę Rzemieślniczą Małych i Średnich Przedsiębiorstw, w kategorii firm średnich.
„W pogoni za ROI, czyli jak prowadzić skuteczny marketing” – to poradnik w formie krótkiego e-booka przygotowany przez FreecoNet – lidera polskiego rynku VoIP. Skierowany jest do wszystkich marketerów oraz osób zarządzających małymi i średnimi firmami. Z poradnika można dowiedzieć się między innymi, w jaki sposób analizować różne kanały kontaktu klienta z firmą oraz jak sprawdzić pełen efekt prowadzonych działań reklamowych. E-book udostępniony jest bezpłatnie na stronie internetowej www.skutecznymarketing.call-analytics.pl.
Stacjonarny numer telefonu przez wielu ludzi traktowany jest wciąż niemal jak integralna część adresu zamieszkania. Przyzwyczajenie, to najsilniejszy czynnik sprawiający, że użytkownicy telefonii stacjonarnej utrzymują aktywną usługę – wskazuje na to 51 proc. ankietowanych w ramach badań przeprowadzonych na zlecenie Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
Aiton Caldwell, lider polskiego rynku usług telekomunikacyjnych w chmurze oraz dostawca nowoczesnej platformy telekomunikacyjnej działającej w tym modelu, oraz firma Platan, wiodący polski producent abonenckich central telefonicznych i serwerów telekomunikacyjnych, rozpoczynają współpracę. Jej pierwszym efektem są dwa produkty Platana zbudowane w oparciu o technologię Aiton Caldwell.
Prowizja w gotówce lub dodatkowe doładowanie konta to korzyści, które mogą czerpać klienci w ramach Programu Partnerskiego FreecoNet – platformy telekomunikacyjnej oferującej tanie i wysokiej jakości usługi telefonii internetowej VoIP. Wystarczy, że z ich polecenia do FreecoNet dołączy nowy klient i będzie aktywnie korzystał z usług platformy.
Z ostatniego raportu „Rynek usług telekomunikacyjnych w Polsce” opublikowanego przez UKE wynika, że w ciągu ostatniego roku wysyłanie smsów przestało być najpopularniejszą usługą telekomunikacyjną, z której Polacy korzystają wyjeżdżając za granicę. 83% badanych odpowiedziało, że najczęściej po prostu dzwoni korzystając z roamingu. Usługą, która notuje największy wzrost użytkowania jest dostęp do Internetu przez telefon. W 2012 roku z Internetu przez telefon w roamingu skorzystało prawie dwa razy więcej osób niż rok wcześniej.
Aiton Caldwell SA, lider polskiego rynku usług telekomunikacyjnych w chmurze oraz dostawca nowoczesnej platformy telekomunikacyjnej działającej w tym modelu, opublikował wyniki finansowe za II kw. 2013 roku. Spółka utrzymała przychody ze sprzedaży na poziomie zbliżonym do analogicznego okresu 2012 roku (odpowiednio 2 969 tys. zł i 3 036 tys. zł). O 6% niższe kwartał do kwartału były koszty działalności operacyjnej. Znacząco, bo aż o 89% wzrósł wynik na sprzedaży. W omawianym okresie zarząd Aiton Caldwell SA podejmował działania mające na celu realizację wyznaczonej w 2012 roku strategii rozwoju. Spółka wzbogaciła ofertę kierowaną do klientów biznesowych oraz indywidualnych.
Aiton Caldwell SA, telekomunikacyjna spółka notowana na parkiecie New Connect, prezentuje nową usługę w swojej ofercie. Call Analytics to narzędzie, które umożliwia pełny pomiar działań marketingowych, przez dokładną prezentację ilości leadów sprzedażowych generowanych za pomocą połączeń telefonicznych.