„W pogoni za ROI, czyli jak prowadzić skuteczny marketing” – to poradnik w formie krótkiego e-booka przygotowany przez FreecoNet – lidera polskiego rynku VoIP. Skierowany jest do wszystkich marketerów oraz osób zarządzających małymi i średnimi firmami. Z poradnika można dowiedzieć się między innymi, w jaki sposób analizować różne kanały kontaktu klienta z firmą oraz jak sprawdzić pełen efekt prowadzonych działań reklamowych. E-book udostępniony jest bezpłatnie na stronie internetowej www.skutecznymarketing.call-analytics.pl.
Stacjonarny numer telefonu przez wielu ludzi traktowany jest wciąż niemal jak integralna część adresu zamieszkania. Przyzwyczajenie, to najsilniejszy czynnik sprawiający, że użytkownicy telefonii stacjonarnej utrzymują aktywną usługę – wskazuje na to 51 proc. ankietowanych w ramach badań przeprowadzonych na zlecenie Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
Aiton Caldwell, lider polskiego rynku usług telekomunikacyjnych w chmurze oraz dostawca nowoczesnej platformy telekomunikacyjnej działającej w tym modelu, oraz firma Platan, wiodący polski producent abonenckich central telefonicznych i serwerów telekomunikacyjnych, rozpoczynają współpracę. Jej pierwszym efektem są dwa produkty Platana zbudowane w oparciu o technologię Aiton Caldwell.
Prowizja w gotówce lub dodatkowe doładowanie konta to korzyści, które mogą czerpać klienci w ramach Programu Partnerskiego FreecoNet – platformy telekomunikacyjnej oferującej tanie i wysokiej jakości usługi telefonii internetowej VoIP. Wystarczy, że z ich polecenia do FreecoNet dołączy nowy klient i będzie aktywnie korzystał z usług platformy.
Z ostatniego raportu „Rynek usług telekomunikacyjnych w Polsce” opublikowanego przez UKE wynika, że w ciągu ostatniego roku wysyłanie smsów przestało być najpopularniejszą usługą telekomunikacyjną, z której Polacy korzystają wyjeżdżając za granicę. 83% badanych odpowiedziało, że najczęściej po prostu dzwoni korzystając z roamingu. Usługą, która notuje największy wzrost użytkowania jest dostęp do Internetu przez telefon. W 2012 roku z Internetu przez telefon w roamingu skorzystało prawie dwa razy więcej osób niż rok wcześniej.
Aiton Caldwell SA, lider polskiego rynku usług telekomunikacyjnych w chmurze oraz dostawca nowoczesnej platformy telekomunikacyjnej działającej w tym modelu, opublikował wyniki finansowe za II kw. 2013 roku. Spółka utrzymała przychody ze sprzedaży na poziomie zbliżonym do analogicznego okresu 2012 roku (odpowiednio 2 969 tys. zł i 3 036 tys. zł). O 6% niższe kwartał do kwartału były koszty działalności operacyjnej. Znacząco, bo aż o 89% wzrósł wynik na sprzedaży. W omawianym okresie zarząd Aiton Caldwell SA podejmował działania mające na celu realizację wyznaczonej w 2012 roku strategii rozwoju. Spółka wzbogaciła ofertę kierowaną do klientów biznesowych oraz indywidualnych.
Aiton Caldwell SA, telekomunikacyjna spółka notowana na parkiecie New Connect, prezentuje nową usługę w swojej ofercie. Call Analytics to narzędzie, które umożliwia pełny pomiar działań marketingowych, przez dokładną prezentację ilości leadów sprzedażowych generowanych za pomocą połączeń telefonicznych.
Przed wyruszeniem w zagraniczną podróż, turyści muszą dopilnować szeregu istotnych spraw, które zapewnią im spokojne wakacje. Aby zagwarantować podróżującym komfort wypoczynku i swobodę komunikacji, FreecoNet przygotował aplikację mobilną, która umożliwia wykonywanie połączeń za granicą bez konieczności aktywowania kosztownego roamingu. Dzięki specjalnej ofercie FreecoNet skierowanej do firm działających w branży turystycznej, biura podróży będą mogły zaoferować swoim klientom jeszcze bardziej kompleksową usługę wypoczynkową.
FreecoNet, lider polskiego rynku VoIP, przedstawia nową propozycję dla osób wyjeżdżających na wakacje za granicę. Na rynku pojawiła się właśnie aplikacja mobilna, umożliwiająca korzystanie z FreecoNet przy użyciu smartfona bez konieczności aktywacji roamingu. Dzięki temu nawet za granicą użytkownicy mogą rozmawiać przez telefon komórkowy za darmo lub za grosze. Za każdym razem, gdy znajdą się w zasięgu sieci Wi-Fi.
Niemal każdy z nas posiada telefon komórkowy – dla wielu stał się on nieodłącznym elementem życia, bez którego ciężko ruszyć się z domu. FreecoNet w odpowiedzi na ten trend oferuje swoim użytkownikom darmowe narzędzie, umożliwiające korzystanie z telefonii VoIP przez smartfona. Wystarczy jedynie pobrać aplikację mobilną Cloud Softphone, by móc taniej dzwonić z telefonu komórkowego bez względu na to, czy użytkownik znajduje się w Polsce czy za granicą.