FCN, jeden z liderów polskiego rynku telefonii VoIP, rozdaje promocyjne doładowania. Wszyscy użytkownicy, którzy założą konto FCN w dniach od 16 do 31 grudnia 2014 otrzymają świąteczny bonus.
Zarząd Aiton Caldwell SA przedstawił prognozę zysku netto za rok 2014. Przedstawiona prognoza zakłada wypracowanie zysku za rok obrotowy 2014 na poziomie około 1,6 miliona złotych i marży EBITDA na poziomie około 3,6 miliona złotych. Jednocześnie Zarząd spółki zamierza rekomendować Walnemu Zgromadzeniu wypłatę dywidendy z zysku netto za rok 2014, na poziomie ok. 1,34 miliona złotych.
Niecały tydzień został do największego spotkania ekspertów branży telekomunikacyjnej w Polsce. W dniach 29-30 września, w krakowskim hotelu Galaxy, odbędzie się trzynasta już edycja konferencji PLNOG, organizowana przez Fundację Wspierania Edukacji Informatycznej PROIDEA. Na chwilę obecną udział w spotkaniu potwierdziło około 700 uczestników, reprezentujących największe europejskie i globalne marki telekomunikacyjne. W konferencji, jako wystawca, będzie uczestniczyć między innymi polska firma Aiton Caldwell SA, właściciel marek produktowych FreecoNet oraz Datera, specjalizująca się w rozwiązaniach telekomunikacyjnych dla firm i operatorów.
Aiton Caldwell dołączył do grona firm tworzących Koalicję na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji. Zależy nam na tym, aby pierwsze spotkanie z naszą firmą było pozytywne, a rekrutacja przyjazna dla Kandydata.
Program Partnerski Datera dotyczy sprzedaży rozwiązań oferowanych przez Aiton Caldwell SA pod marką Datera. Są to między innymi fizyczne oraz hostowane centrale telefoniczne Call-eX oraz Call-eX Cloud. W ramach Programu, rozpoczęliśmy organizację cyklicznych webinariów, poświęconych naszym systemom.
Aiton Caldwell SA, telekomunikacyjna spółka notowana na New Connect, ogłosiła finalizację fuzji z Datera SA i przedstawiła skład zarządu połączonej organizacji. 2 czerwca 2014 zakończony został formalny proces połączenia firm. Organizacją pokierują dotychczasowi liderzy obu spółek: Rafał Pietrzak oraz Jan Wyrwiński. Już teraz Aiton Caldwell daje wyraźne sygnały pozytywnego wpływu zmian, jakie wprowadzone zostały w związku z przygotowaniem do fuzji.
Dostępność internetu w Polsce stale wzrasta. Według najnowszego raportu World Internet Project Polska 2013, dostęp do sieci w domu ma już 66% Polaków. W zdecydowanej większości (77%) jest to dostęp zapewniany za pomocą stałego łącza. Sukcesywnie rośnie też czas spędzany przez nas w internecie. Średnio przebywamy w sieci aż 15 godzin 40 minut tygodniowo, czyli o 15 minut więcej niż przed rokiem.
Gdańskie spółki technologiczne, dostarczające rozwiązania telekomunikacyjne, Aiton Caldwell SA oraz Datera SA ogłosiły pod koniec ubiegłego roku plany połączenia. Zarządy obu firm podpisały już w tej sprawie oficjalne dokumenty, finalizacja procesu fuzji przewidywana jest na kwiecień 2014 roku. Jednocześnie z formalnościami dotyczącymi połączenia, trwa intensywny proces rekrutacji, związany z planowanym rozwojem spółki.
FreecoNet, lider rynku telefonii internetowej w Polsce, zaprezentował nową ofertę abonamentową dla użytkowników biznesowych oraz indywidualnych. Dotychczasową ofertę kont prepaidowych FreecoNet uzupełnią miesięczne pakiety 300 i 700 minut. Dzięki wprowadzeniu abonamentów, gdański operator chce skuteczniej zawalczyć o klientów z dostawcami tradycyjnej telefonii stacjonarnej.
Niemal jednocześnie z publikacją raportu okresowego za III kwartał bieżącego roku, notowana na New Connect spółka Aiton Caldwell SA ogłosiła plan połączenia z Datera SA, spółką technologiczną, której rozwiązania stanowią podstawę oferowanych przez nią usług. Fuzja jest konsekwencją długoletniej, owocnej współpracy obu trójmiejskich firm. Zarządy spółek planują formalną realizację połączenia na przełomie I i II kwartału przyszłego roku.