Po niezwykle udanym debiucie Telefonu FCN, własną aplikacją mobilną na systemy Android dysponuje także system Call-eX Cloud. To nasza własna, szybka i przyjazna aplikacja do dzwonienia. Jest bezpłatna, całkowicie po…
Za zaangażowanie w budowę przemysłu elektronicznego i teleinformatycznego w Polsce oraz aktywność w ramach samorządu gospodarczego sektora. Dziękujemy! „Przynależność do Krajowej Izby Gospodarczej Elektroniki i Telekomunikacji jest dla nas ważnym…
Platforma FCN dysponuje własną aplikacją mobilną na systemy Android i iOS. Jest to nasza własna, szybka i przyjazna aplikacja do dzwonienia. Jest bezpłatna, całkowicie po polsku i w 100% gotowa…
Oficjalna strona platformy VoIP FCN uzyskała certyfikat “Serwis bez Barier”. Jest on świadectwem dostosowania witryny do potrzeb osób z różnymi niepełnosprawnościami: niewidomych i słabowidzących, a także osób starszych lub posiadających…
Konkurs Gepardy Biznesu odbywa się corocznie nieprzerwanie od 2006 roku z inicjatywy Instytutu Europejskiego Biznesu. Wyróżnienie jest przyznawane na podstawie danych finansowych dostarczanych Instytutowi przez…
Dotyczy projektu pn: „Wprowadzenie produktu nowego na rynku w celu ekspansji oraz poprawa efektywności dzięki wykorzystaniu technologii informacyjno – komunikacyjnych w Aiton Caldwell S.A.” współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego…
Zapytanie ofertowe, Gdańsk 28.11.2016 Pragniemy poinformować, że rozpoczęliśmy poszukiwanie wykonawcy, zgodnie z zasadą konkurencyjności, postępowanie w trybie zapytania ofertowego, do zrealizowania zadania w ramach projektu współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu…
Konto FCN to tak naprawdę konto administracyjne całej platformy VoIP. Firma może w koncie administracyjnym dodawać zwykłe konta użytkowników dla swoich pracowników. W ramach konta FCN może mieć ich bardzo wielu. Ten artykuł to…
Po wielu miesiącach intensywnego rozwoju, centrala telefoniczna VoIP DATERA Call-eX osiągnęła dnia 18 października wersję 1.11.7. To wiele aktualizacji istotnych dla funkcjonowania contact center, infolinii czy telefonii stacjonarnej w biurze. To co dla nas…
Dnia 15 czerwca (środa) o godzinie 11:00 członkowie zespołu Datera w 30 minut wyjaśnili, dlaczego warto zarabiać na sprzedaży naszych systemów VoIP. Zapraszamy do oglądania i kontaktu. Zapraszamy też na…