Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

FreecoNet rozwija usługę telekonferencji

FreecoNet, lider telefonii VoIP w Polsce, rozwija usługę telekonferencji. Klienci korzystający z platformy otrzymają możliwość utworzenia spersonalizowanego pokoju telekonferencyjnego. Dodatkowo, udostępniony został nowy numer telefoniczny, dzięki któremu użytkownicy spoza FreecoNet będą mogli korzystać z usługi po jeszcze niższych cenach. 

Telekonferencje FreecoNet to doskonały sposób komunikowania się większej liczby osób, które nie mogą spotkać się osobiście. Przydatne są przede wszystkim w przedsiębiorstwach zatrudniających pracowników zdalnych, posiadających kilka oddziałów czy też prowadzących rozmowy z wieloma kontrahentami. Sprawdzają się podczas codziennego dzielenia się wiedzą, ale także przy negocjacjach i sytuacjach kryzysowych. Usługa jest dostępna w każdej chwili, z dowolnego miejsca na świecie, bez konieczności rejestracji się na platformie FreecoNet. Dzięki swej prostocie i funkcjonalności zyskuje ona coraz większe grono użytkowników i entuzjastów.

FreecoNet, wychodząc naprzeciw rosnącym potrzebom Klientów, udostępnił usługę własnego pokoju telekonferencyjnego. Firmy zainteresowane usługą, mogą wykupić indywidualny numer, pełniący funkcję wirtualnego pokoju. Potencjalny rozmówca włączy się do rozmowy już po wybraniu danego numeru telefonu oraz kodu PIN. Ustalone w ten sposób dane dostępowe pozostają przez cały czas niezmienne.

Dotychczas istniejąca oferta podstawowa zakładała siedmiodniowy okres rezerwacji wirtualnego pokoju – po tym okresie konieczne było dokonanie kolejnej rezerwacji. Nowa propozycja FreecoNet pozwoli zaoszczędzić czas, a także pozytywnie wpłynie na wizerunek oraz prestiż firmy, posiadającej nowoczesny system komunikacyjny. Dodatkowo istnieje możliwość ustalenia indywidualnego komunikatu powitalnego (np. „Witamy w systemie telekonferencyjnym firmy XYZ…”), który usłyszą rozmówcy zaraz po wybraniu numeru.

"Projektując rozwiązania dla FreecoNet stawiamy na innowacyjne, jak również funkcjonalne usługi, które pomagają w bieżących działaniach naszych Klientów. Wprowadzane usługi są często usprawniane, zgodnie z oczekiwaniami ich użytkowników. Dzięki wprowadzeniu stałych pokojów telekonferencyjnych dostęp do rozwiązania staje się praktycznie nieograniczony"zapewnia Jan Wyrwiński, prezes Aiton Caldwell SA.

Dla osób, które z telekonferencji nie korzystają na co dzień, wciąż dostępna jest oferta podstawowa – z automatycznym komunikatem powitalnym oraz siedmiodniowym okresem rezerwacji wirtualnego pokoju. Aby korzystać z Telekonferencji, wystarczy zadzwonić na numer 801 00 95 95 (z telefonów stacjonarnych) lub nowy 22 18 81 000 (z komórki i z zagranicy), określić dane dostępowe, przekazać je pozostałym uczestnikom telekonferencji i w określonym terminie po prostu rozpocząć wirtualne spotkanie. Dzięki wprowadzeniu nowego numeru (z komórki i z zagranicy), koszt połączenia w ramach usługi jest naliczany jak za połączenie z numerem stacjonarnym, czyli taniej niż dotychczas. Dla klientów dzwoniących z platformy FreecoNet oraz Tlenofon usługa ta jest całkowicie bezpłatna.

Na stronie www.telekonferencje24.pl dostępne są szczegółowe informacje dotyczące usługi, a także ciekawe wskazówki jak zaplanować i przeprowadzić efektywną telekonferencję.