Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

FreecoNet Tlenofon oficjalnie zmienił nazwę na Aiton Caldwell

FreecoNet Tlenofon SA, lider wśród dostawców telefonii internetowej, oficjalnie zmienił nazwę na Aiton Caldwell SA. Trwający proces rebrandingu to jeden z elementów strategii zakładającej sprawne zarządzanie kilkoma markami, konsolidację branży oraz debiut na rynku NewConnect.

Aiton Caldwell SA jest podmiotem zarządzającym grupą kapitałową, w skład której wchodzić będą wartościowe marki działające w branży telekomunikacyjnej. Spółka skupi się na dostarczaniu rozwiązań telekomunikacyjnych dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz klientów indywidualnych, polegających na zdalnym udostępnianiu oprogramowania poprzez sieć Internet. W ramach struktury zajmie się świadczeniem autorskich rozwiązań za pośrednictwem własnych linii produktowych. Obecnie w ramach Grupy działa marka FreecoNet Tlenofon, z szacowanym na 40 proc. udziałem w rynku VoIP, dedykowana klientom indywidualnym oraz firmom z segmentu SOHO. W najbliższym czasie Spółka planuje wprowadzenie do oferty dwóch nowych propozycji. W ciągu kilku tygodni ogłoszona zostanie premiera zaawansowanego i kompleksowego systemu dla małych i średnich przedsiębiorstw, który stanowi ciekawą alternatywę dla tradycyjnych usług operatorów telekomunikacyjnych. Innowacyjna platforma biznesowa będzie pełnić rolę nowoczesnej centrali telefonicznej oraz udostępni pakiet zaawansowanych urządzeń, oferowanych przez jednego dostawcę. Prace nad trzecią linią biznesową zostaną zakończone w III kw. bieżącego roku.

Etymologia nazwy Aiton Caldwell odzwierciedla pięć najważniejszych wartości, jakie przyświecają założycielom Spółki. Trafnie oddaje filozofię działania firmy, opartą na budowaniu ducha ciągłego udoskonalania, stawiania sobie ambitnych celów, wiary w siebie i działania bez kompleksów. Są to:

  • A jak ambicja,
  • I jak innowacyjność,
  • T jak twórczość,
  • O jak otwartość,
  • N jak niezawodność.
Słowo Caldwell stanowi natomiast uzupełnienie nazwy o skojarzenie z międzynarodowym charakterem marki. Kwestia niezwykle istotna w kontekście niedalekiej przyszłości, gdyż spółka Aiton Caldwell ma ambicje stania się liczącym graczem na międzynarodowym rynku telekomunikacyjnym. 
 
"Oficjalna zmiana nazwy to kolejny etap rebrandingu naszej Spółki. Teraz możemy w pełni zaangażować się w proces budowania silnej marki Aiton Caldwell. To kolejny krok przybliżający nas do debiutu na rynku NewConnect, który planowany jest we wrześniu br." powiedział Jan Wyrwiński, prezes Zarządu Aiton Caldwell SA.

Spółka zamierza w ramach emisji akcji pozyskać kapitał w wysokości około 2 mln złotych. Zostanie on przeznaczony na kontynuację procesu konsolidacji polskiego rynku VoIP oraz na ekspansję na sąsiednie rynki (głównie kraje Europy Centralnej oraz Wschodniej).