Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Rusza Program Partnerski Vanberg Systems

Vanberg Systems – dostawca zintegrowanego rozwiązania telekomunikacyjnego, który niedawno zadebiutował na polskim rynku – uruchomił Program Partnerski. Inicjatywę skierowano do firm z branży telekomunikacyjnej i IT. Program poza standardowymi prowizjami, przewiduje także specjalne premie na rozwój Partnerów. Na inaugurację Programu, spółka Aiton Caldwell SA zorganizowała pierwsze z cyklu szkolenie dla potencjalnych partnerów biznesowych.

W maju br. Aiton Caldwell SA wprowadził nową linię biznesową Vanberg Systems. Jest to pierwszy na rynku tak zaawansowany i kompleksowy system, zastępujący dotychczasowe, mniej efektywne i droższe rozwiązania dostępne u różnych dostawców. Platforma łączy w sobie funkcjonalność operatora telekomunikacyjnego, usługi centrali telefonicznej oraz ofertę zaawansowanych urządzeń biurowych. Z myślą o poszerzeniu portfela klientów, spółka uruchomiła Program Partnerski.

Uczestnictwo w Programie umożliwia korzystanie z szeregu profitów. Są to m.in.: współudział w tworzeniu oferty Vanberg Systems czy możliwość udziału w sprzedaży pierwszej tak rozbudowanej usługi w modelu SaaS. Zaletą jest także czytelny system prowizyjny, którego wyznacznikiem jest wysoki poziom obsługi klienta oraz ilość zawieranych umów. Ponadto, Program zakłada czteropoziomową klasyfikację partnerów: Brown Partner, Silver Partner, Gold Partner i Platinum Partner, uzależnioną od ich zaangażowania w sprzedaż, rozwój marki VS i jakość świadczonych usług. Podział zakłada możliwość awansu partnera na wyższy poziom, gdy spełnione zostaną odpowiednie warunki. W Programie przewidziana jest również premia na rozwój partnera, dzięki czemu może on zaplanować współpracę z VS na kilka lat, jednocześnie szkoląc swoich przedstawicieli, organizując eventy biznesowe z klientami czy inwestując w rozwój.

Na inaugurację Programu Partnerskiego, spółka Aiton Caldwell SA zorganizowała pierwsze z cyklu szkolenie dla potencjalnych partnerów biznesowych. Warunkiem udziału w nim było spełnienie kilku podstawowych kryteriów. Partner biznesowy winien być firmą handlową z branży telekomunikacyjnej i usług IT, posiadającą bogate doświadczenie w sprzedaży usług dla segmentu klienta biznesowego. Preferowani są dystrybutorzy central PBAX i IP PBAX oraz dostawcy łączy internetowych lub systemów wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem (ERP) czy klientami (CRM). Firmy powinny wyróżniać się również nienaganną opinią na rynku, wysoką jakością oferowanych usług i solidnością oraz prowadzeniem etycznych działań posprzedażowych.

Podczas spotkania podpisano umowy partnerskie z trzema podmiotami z branży telekomunikacyjnej: Inspirator Kraków, M-Tel Kraków i TeleNet Consulting Warszawa – firmami posiadającymi długoletnie doświadczenie w pracy z największymi klientami biznesowymi. 
 
"Reakcja naszych gości na ofertę Vanberg Systems wraz z założeniami Programu Partnerskiego przerosła nasze najśmielsze oczekiwania. Już w trakcie pierwszego spotkania podpisaliśmy umowy z trzema partnerami, którzy w swojej ofercie będą rekomendowali usługę Vanberg Systems. Mocno wierzę, że również kolejni uczestnicy przystąpią do naszego programu"powiedział Michał Pietrus, Kierownik Projektu Vanberg Systems, Aiton Caldwell SA.