Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Wirtualna Centralka bez tajemnic

Na Wirtualną Centralkę telefoniczną składa się szereg usług umożliwiających zautomatyzowanie obsługi osób dzwoniących do firmy. To doskonałe rozwiązanie dla przedsiębiorstw, zyskujące na popularności z uwagi na niski koszt użytkowania oraz wysoką funkcjonalność. FreecoNet – lider telefonii VoIP w Polsce, od lat oferuje swoim klientom biznesowym usługi Wirtualnej Centralki, zapewniając im tym samym możliwość sprawnego zarządzania połączeniami przychodzącymi. Wszystkich zainteresowanych tematyką zapraszamy do nowego serwisu www.wirtualnacentralka.pl, gdzie prezentowane są możliwości oraz korzyści wynikające z korzystania z tego rozwiązania.

Nowoczesne centrale telefoniczne przestały być zarezerwowane wyłącznie dla dużych firm, posiadających znaczące środki finansowe. Dzieje się tak dlatego, że dziś dostępne są one przez internet działając w oparciu o model „w chmurze”, tzw. cloud computing. Dzięki temu, użytkownicy nie muszą kupować drogiego sprzętu, a dostawcy usług gwarantują aktualizację systemu, pełne doradztwo i wsparcie techniczne. „Naszym klientom dostarczamy niezbędną technologię oraz pomagamy przy wyborze optymalnego sprzętu. Korzystanie z FreecoNet rozliczane jest na podstawie miesięcznych opłat, w związku z tym firma nie ponosi wysokich kosztów początkowych, oczywistych przy zakupie, montażu i wdrożeniu tradycyjnej sieci telefonicznej.”wskazuje Paweł Gruszecki, Business Line Manager FreecoNet, Aiton Caldwell SA.


FUNKCJONALNOŚĆ

Przeznaczeniem Wirtualnej Centralki telefonicznej jest sprawne zarządzanie połączeniami wewnątrz firmy, a także profesjonalna obsługa osób dzwoniących. Poszczególne usługi umożliwiają automatyczne powitanie klienta, przekierowanie połączeń czy też wybór jednej z dostępnych opcji kontynuacji połączenia. Dodatkowo, poszczególnym pracownikom można przypisać indywidualne numery wewnętrzne lub miejskie, dzięki czemu osoby dzwoniące szybko będą mogły połączyć się bezpośrednio z odpowiednią osobą. I co warto zaznaczyć, wirtualne centralki w przeciwieństwie do tradycyjnych, to rozwiązania elastyczne, zatem nowe funkcje oraz kolejni użytkownicy mogą być dodawani w zależności od potrzeb przedsiębiorstwa.

Dzięki Wirtualnej Centralce od FreecoNet w prosty sposób można wyposażyć firmę w zapowiedź głosową informującą np. o godzinach otwarcia biura, która zostanie odegrana osobie dzwoniącej tuż po nawiązaniu połączenia telefonicznego. Ponadto możliwe jest przełączanie dzwoniącego do interesującego go oddziału firmy czy konkretnego pracownika. Ciekawym rozwiązaniem jest także funkcja Warunek, umożliwiająca przełączenie osoby dzwoniącej do różnych użytkowników w zależności od ustalonych kryteriów. „Odpowiednia konfiguracja zezwala na przełączanie dzwoniącego do osób wybranych według określonego kryterium. Dla przykładu, klienci dzwoniący z numerów zagranicznych zostaną przekierowani do pracownika mówiącego po angielsku, a pozostałe osoby do pracowników mówiących po polsku. To idealne rozwiązanie w kontakcie z firmami zagranicznymi.”informuje Paweł Gruszecki.

Wirtualna Centralka umożliwia korzystanie z jednego firmowego numeru telefonu dla całego przedsiębiorstwa – także tego, które posiada wiele oddziałów. Oznacza to, że pracownicy wykonujący połączenia wychodzące prezentują się zawsze tym samym numerem stacjonarnym. Rozwiązanie to jest także dużym uproszczeniem dla klientów – nie muszą oni szukać numerów do poszczególnych działów, wszystkie te informacje zawarte mogą być w komunikacie głosowym pojawiającym się na początku rozmowy.

KORZYŚCI

Korzystanie z Wirtualnej Centralki telefonicznej przez internet przerzuca całość obowiązków administracyjnych, aktualizacji oraz pomocy technicznej na dostawcę, w tym przypadku FreecoNet. Wszystko to przekłada się na bezpieczeństwo i komfort pracy.

Wirtualną Centralkę cechuje ogromna elastyczność w konfiguracji i rozbudowie systemu. Przypisanie numeru telefonu nowej osobie dokonuje się w ciągu kilku minut poprzez intuicyjny Panel Użytkownika. W przypadku zmiany siedziby, poprawne działanie centrali pozostaje nienaruszone, gdyż numer telefonu przypisany jest do firmy, a nie adresu pocztowego. „Jak wiemy, zmiana siedziby wiąże się z koniecznością załatwiania wielu formalności. Dzięki FreecoNet, użytkownicy nie muszą martwić się o kwestie związane z systemem telekomunikacyjnym w firmie, ponieważ wraz z przeprowadzką „zabierają” wszystkie numery i usługi ze sobą. A następnie uruchamiają je przy pierwszym połączeniu z internetem. Osoby dzwoniące do firmy nie zauważą żadnej różnicy.”wskazuje Paweł Gruszecki.

Usługi Wirtualnej Centralki to jednak przede wszystkim oszczędności. Tradycyjne rozwiązania są bardzo drogie, koszt typowego systemu to wydatek sięgający nawet paru tysięcy złotych. W przypadku usług FreecoNet, klient ponosi jedynie koszt kilku złotych opłaty miesięcznej, za narzędzia z których akurat korzystał. W każdej chwili można też dodawać lub usuwać potrzebne funkcje, regulując w ten sposób wysokość należnej kwoty. Dodatkowo, rozmowy miedzy wszystkimi użytkownikami platformy są darmowe, dzięki czemu za rozmowy wewnątrz biura oraz pomiędzy oddziałami firma nie zapłaci ani gorsza. Natomiast połączenia na numery niezarejestrowane we FreecoNet, rozliczane są według atrakcyjnych stawek już od 5 groszy za minutę.

Wirtualna Centralka telefoniczna to doskonałe narzędzie będące pomostem między firmą a klientem. Bogata funkcjonalność przekłada się na budowę profesjonalnego wizerunku firmy oraz prawidłową komunikację z otoczeniem, a to z kolei na wzrost zaufania partnerów i klientów. Korzystanie z takich rozwiązań daje nawet najmniejszym przedsiębiorstwom przewagę na rynku i stawia je o krok przed konkurencją.